Zeniális

Tudatos mindennapok

Biciklisélet

#biciklisélet 🚴

 

A vasárnapi víz, baseball sapi és fényvédő krém ( miért kell védeni a napot, kitől? mitől? és miért pont krémmel 🤷?!) nélküli random biciklitúra után tettem szert eme visszafogott lazacszínű extrahosszú kesztyűre, vagy tudja isten, talán a világos bőrszínű rövidujjú pólómra. Addig nem is vettem észre amíg nem kezdett el kissé viszketni, viszont az feltűnt, hogy a fejem is halvány piros színben játszik. Még szerencse hogy nem lett napszúrás a vége, ugyanis kifejezetten szeretem az agyam; ott tartom a legjobb dolgaim.

 Először csak afelől érdeklődtek, hogy miért vagyok ilyen ideges, aztàn később már volt aki megkérdezte, hogy bevettem-e már a vérnyomáscsökkentőm, mert a barátnője a Mancika(isten nyugosztalja) pont ilyen vörös volt mielőtt agyvérzést kapott. 

Délután három körül már tényleg úgy voltam, hogy nekem is ez lészen a végzet ha még egyszer valaki megkérdezi hol tetováltattam ezt a szép vörös sárkányt meg amúgy is, mikor már láttam, hogy a bőrszínem lesz a következő téma, "na mostmár húzzatok sorszámot" jelleggel elkezdtem random dolgokról beszélni. Totál diszkriminálva érzem magam, egyúttal most kiállok a napkárosultak ellen irányuló rasszizmus miatt.

 Utoljára akkor éreztem így magam, mikor pár éve pont egy ilyen nyáreste gondoltam egyet, és bementem sétálni egyet a belvárosba, miközben arra lettem figyelmes, hogy mindenki vigyorog rám mintha muszály lenne.

Már éppen beleéltem magam, hogy milyen fantasztikus a kisugárzásom (feltéve ha nincs valami fesztivál és csak be van állva mindenki mint pénteken a derekam) amikor is az egyik kirakatban mintha Jokert láttam volna mosolyogni.

Basszus - gondoltam - megint túltoltam a zöld teát, majd visszalépve alaposan megvizsgálva a tükörképemet, egy jókora fogkrémcsíkot láttam rászáradva az arcomra, ahogy pajkosan végighúzodott a szám sarkából nagyjából a fülemig.

 Hát ez van, ha ez ember fia kissé szórakozott de azért az semmihez sem hasonlítható, amikor csak te vagy és a táj és csak tekersz bele a napsütésbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenialis.blog.hu/api/trackback/id/tr2118193279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zeniális

Segítség a tudatos mindennapokhoz.

Friss topikok

Címkék

adidas (1) Alázat (1) Álhír (1) Álom (2) Álomfejtés (1) Álomüzenetek (1) Angyalok vállán (1) Anyák napja (1) Árnyékok (1) Azért vagy beteg (1) A hegyen (1) A talpam (1) A tűznél (1) Béla (1) Biblia (1) bicajozás (1) Bizalom (1) blog (1) Buddha (2) Bűn (1) Cicamátrix (1) Csakegypillanat (1) Csalódás (1) Csendben ülök (1) Ébredés (1) Édesanyám (1) Ég (1) Egy s ég (1) Egy vagyok (1) Elengedés (1) Életeken át (1) Emlék (1) Energia (1) Energiagyógyászat (1) Erdő (3) Ezobiznisz (1) Fák (1) Felfelé zuhanni (1) FelsőbbÉn (1) Felsőbbén (1) FengShui (1) Flow (1) foghúzás (1) fogkrém (1) Galád pillanat (1) GONDviselés (1) Gúnya (1) GyújtsdMegBennemÚjraAtüzet (1) Haiku (1) Hajnalban (1) Hétfő (1) Hétköznapok (1) Hiába (1) Hit (2) Holdtánc (1) Infláció (1) Irodalom (61) Ismerős idegen (1) Isteniidőzítés (1) Jeges tavon (1) Jelenben lenni (1) Joker (1) Jóslás (1) Kapcsolatok (1) Kapu (1) karácsonyicsoda (1) Karma (1) Kezdődikahét. (1) Kint a napon (1) Kívánság (1) költészetnapja (1) Könnyedén (1) Könyv (1) Körforgás (1) Kortárs magyar (69) leégés (1) Ma éjjel (1) Megvilágosodás (1) Memento (1) Mester (1) Mind egy (1) Most (1) Napfény a falon (1) Naplemente (1) Nézőpont (2) Óda a probiotikumhoz (1) Ölelés (1) Öngyógyulás (1) Önuralom (1) öregedés (1) Őszi alkony (1) Őszi depresszió (1) Őszi kép (1) Őszi séta (1) Papírhajó (1) papucs (1) Pók (1) pozitív gondolkodás (1) RelightMyFire (1) Romlott ketchup (1) Roncsvers (1) Sajátvers (66) spiritualitás (5) Spiritualitás (13) Stressz (1) Szavak nélkül (1) Szentimentális (1) Szerelem (1) szerelem (1) Szeretet (4) Szikra (1) Szorongás (1) Tarot (1) Tavasz (1) Tea (1) teleportálamacskám (1) Telihold (1) Teljesség (1) Tízmillószorosnap (1) Tonik (1) Tudatalatti (3) Tudatosság (15) Tükör (1) Unalom por (1) Út (1) utazás (1) Úton lenni (1) Válaszok a ködben (1) Vallomás (1) Vers (63) Vicc (1) Viszonzatlan szerelem (1) Zen (3) Zeniális (3) Címkefelhő
süti beállítások módosítása